ASSALAMUALAIKUM... Salam sejahtera...maaf zahir batin

Saturday, September 27, 2014

Sayangi bumi hijau, persembahan Passiontree Wedding Planner & Event



Pemilik Passiontree ini adalah salah seorang rakan Animal Lovers yang pernah adopt rescue cat disini tidak lama dulu. Meow itu diberi nama Aisyah. Dan mengambil seekor lagi meow dari tuan lamanya dalam keadaan tidak terurus. Di panggil Ku Bell. Keadaannya kini sangat sihat dan montel gebu.

Passiontree berpengalaman dalam wedding planner dan event sejak beberapa tahun lalu. Walaupun perniagaan beliau tidak besar, akan tetapi hasil kerjanya sangat menarik dan diolah dengan kreatif. Namun ada sesetengah orang sentiasa ingin mengambil kesempatan memberikan bayaran yang rendah dan lambat kerana sikap beliau yang lebih kurang. Tidak kurang juga yang menipu dan memfitnah kerana penyakit PHD. 

Harap beliau tegas sedikit pada masa akan datang, dan berhati2 bila bekerjasama dengan orang lain, selamat maju jaya. 

Gambar adalah event hasil kerja beliau di The New One City Mall yang dirasmikan oleh Menteri besar Selangor yang baru semalam. Untuk melihat hasil kerja unik, cantik2 menawan yang lain, atau memerlukan perkhidmatan beliau seperti menghias, menyusun, mencantikkan, dimana2 tempat yang diinginkan, rumah dewan dan lain2, dengan tema2 pilihan anda sendiri atau idea darinya, boleh like page FB di SINI atau klik link dibawah.

https://www.facebook.com/pages/Passiontree-Wedding-Planner-Event/219656601385038

( Artikel ini ditulis tanpa pengetahuan beliau )